Saturday, January 29, 2011

number 3

orang kata aku ini baik sangat.
betul ke apa yang mereka cakap?
kalau betul,kenapa aku diperlakukan begini.
setakat bantu kawan ini macam hal kecil bagi aku.
aku tak ambil port sangat pun.
buat apa aku nak ambil port kalau aku ikhlas kan.
tapi disebalik keikhlasan aku,ada sudut bucu hati aku rasa macam nak memekak.
betul la kata orang.

"kau tolong orang time dia susah,memang la dia cakap terima kasih.lama-lama.haprak"

memang betul.aku dulu tolong kau.tapi aku sikit pun tak kisah.tapi aku rasa kecil hati sikit
bila aku yang tolong kau,nama aku langsung tiada.sikit tulis "amir ariff" pun tak ada.
tapi ye la.aku bukan nak balasan.selagi kau gembira dengan hidup kau,kau teruskan la.
aku tak kisah.tapi ini ke namanya kawan?
aku buat diari aku ini sebab aku nak lepaskan semua hal aku dekat sini.aku bertindak profesional di bloggerbebas,aku simpan semua aku punya sedih untuk menulis blog untuk pembaca.tapi aku memang punah hati aku macam ditusuk bom ajaib.
memang aku tidak kisah,tetapi tolong la ye.lepas ini kau mahu minta pertolongan aku.
TERIMA KASIH aku cakap dekat kau.boleh pergi..

No comments:

Post a Comment